Menu

Retur og garanti

Dersom du ønsker å returnere en vare må du ta kontakt med oss på epost eller telefon for å få et returnummer. Kunden dekker selv kostnad ved retur av varer som skal byttes eller hvor angrefristen benyttes. Onlinegolf.no dekker retur av varer som er defekt, eller hvis det er sendt feil ihht bestilling. Når varen er mottatt i retur, vil du få en bekreftelse på dette via epost. Dersom saken gjelder en garantisak, vil du få en sendingsbekreftelse fra oss når varen returneres. 

Dersom du bruker en forsendingsmetode som ikke kan spores, sendes returvaren på eget ansvar. Hvis du skulle velge å sende en retur som postoppkrav vil den ikke bli hentet, og dermed automatisk bli returnert.
En skadet/defekt vare som er dekket av produsentens garanti, vil enten bli reparert eller erstattet med ny vare av samme type.
Dersom varen er utgått vil du få et erstatningsprodukt av samme eller bedre standard.
Ved bruk av angrefrist i henhold til norsk lov vil kjøpssummen tilbakebetales på oppgitt konto. Varen må ikke ha blitt brukt dersom du ønsker å benytte deg av angreretten.

NB! Spesialbestillinger og spesialtilpasset utstyr er ikke omfattet av angrefristen.