Retur og garanti

Dersom du ønsker å returnere en vare må du gå inn på "Min Konto" og opprette en R&E-forespørsel. Under dette menyvalget må du deretter velge "Ny R&E-forespørsel". Husk også å komme tilbake hit for å bekrefte at pakken er innlevert til Bring ved å trykke "Bekreft sending".

 

 

Dersom man ønsker å benytte angrefristen har vi to forskjellige priskategorier på returfrakt og administrasjon:

1. Bagger, traller, reisetrekk og alle golfkøller: pris kr 250,-
2. Klær, sko og alle andre mindre varer: pris kr 75,-

Beløpet blir belastet kundens golfpoeng. Dersom man ikke har nok golfpoeng vil det trekkes fra beløpet som refunderes kunde.

Når en retur er godkjent må pakken sendes tilbake innen 14 dager. Dersom pakken ikke er returnert innen 14 dager kanselleres returen automatisk.

Onlinegolf.no dekker retur av varer som er defekt, eller hvis det er sendt feile varer ihht bestilling.

Når varen er mottatt i retur, vil du få en bekreftelse på dette via epost. Dersom saken gjelder en garantisak, vil du få en sendingsbekreftelse fra oss når varen returneres. 

Varer som returneres må være i samme stand som de var når kunden mottok de. Alle etiketter på klær og sko må være på og varene må pakkes inn og sendes forsvarlig. Skoesker som returneres må pakkes inn i papir eller plast. Bruk gjerne emballasjen som dere mottok varene i.

Dersom du bruker en forsendingsmetode som ikke kan spores, sendes returvaren på eget ansvar. Hvis du skulle velge å sende en retur som postoppkrav vil den ikke bli hentet, og dermed automatisk bli returnert.

En skadet/defekt vare som er dekket av produsentens garanti, vil enten bli reparert eller erstattet med ny vare av samme type.

Dersom varen er utgått vil du få et erstatningsprodukt av samme eller bedre standard.

Ved bruk av angrefrist i henhold til norsk lov vil kjøpssummen tilbakebetales på oppgitt konto. Varen må ikke ha blitt brukt dersom du ønsker å benytte deg av angreretten.

NB! Spesialbestillinger og spesialtilpasset utstyr er ikke omfattet av angrefristen.