Menu

Retur og garanti

Dersom du ønsker å returnere en vare må du gå inn på "Min Konto" og opprette en R&E-forespørsel. Under dette menyvalget må du deretter velge "Ny R&E-forespørsel". Husk også å komme tilbake hit for å bekrefte at pakken er innlevert til PostNord ved å trykke "Bekreft sending".

Dersom man ønsker å benytte angrefristen eller bytte en vare har vi to forskjeliige kategorier på returfrakt:
1. Bagger, traller og golfkøller: Returfrakt kr 100,-
2. Klær, sko og alle andre mindre varer: Returfrakt kr 50,-

Når en retur er godkjent må pakken sendes tilbake innen 14 dager. Dersom pakken ikke er returnert innen 14 dager kanselleres returen automatisk.

Onlinegolf.no dekker retur av varer som er defekt, eller hvis det er sendt feile varer ihht bestilling.

Når varen er mottatt i retur, vil du få en bekreftelse på dette via epost. Dersom saken gjelder en garantisak, vil du få en sendingsbekreftelse fra oss når varen returneres. 

Varer som returnernes må være i samme stand som de var når kunden mottok de. Alle etiketter på klær og sko må være på og varene må pakkes inn og sendes forsvarlig. Skoesker som returneres må pakkes inn i papir eller plast. Bruk gjerne emballasjen som dere mottok varene i.

Dersom du bruker en forsendingsmetode som ikke kan spores, sendes returvaren på eget ansvar. Hvis du skulle velge å sende en retur som postoppkrav vil den ikke bli hentet, og dermed automatisk bli returnert.

En skadet/defekt vare som er dekket av produsentens garanti, vil enten bli reparert eller erstattet med ny vare av samme type.

Dersom varen er utgått vil du få et erstatningsprodukt av samme eller bedre standard.

Ved bruk av angrefrist i henhold til norsk lov vil kjøpssummen tilbakebetales på oppgitt konto. Varen må ikke ha blitt brukt dersom du ønsker å benytte deg av angreretten.

NB! Spesialbestillinger og spesialtilpasset utstyr er ikke omfattet av angrefristen.